close
標題:

我d成績入到咩中學,20點~~~~~~~~~~

發問:

我五下係: 中文:c 英文:c 數學:b 常識:b 六上係: 中文:b 英文:c 數學:a 常識:a 六下係: 中文:b 英文:c 數學:a 常識:a 我讀黃大仙官小 更新: 做緊統一派位,幫我做埋

最佳解答:

英文得c 揀英中似乎難跟得上 記得,觀嗇官立中學同你學校有聯繫 大d機會入到,不過佢係英中 黃大仙區好係保良局何蔭棠中學 不過去到f.4你就會好辛苦 因為佢要求你成日番去上堂 無咩假放 文理書院(九龍)都幾好 不過我覺得幾難去 而且好細 佛教孔仙洲紀念中學就有d死讀書,無咩活動 成日都要做服務,校規幾嚴

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()