標題:

沙巴自由行

發問:

我計劃5日4夜的沙巴自由行...我會join local tour...咁請問...我係香港買package要包4晚hotel...一話local tour 去既地方要係果度過一晚夜呢??? 同埋join tour 大約要幾錢?? 我完全唔知幾錢一位...驚比人呃ar..唔該晒~

最佳解答:

欢迎到来沙巴, 关于你的问题, 其实很多Local都有一天游的Package。 大致上不会有过夜的,除非你要。。 每个Local都不同的价钱,而我就自己安排全部的。 如有疑问,你可以电邮我 amos5754@yahoo.com

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

現時一個沙巴5日4夜package大約HK$4000 (價錢是乎出發日期和酒店既選擇) 而join local tour既價錢 神山公園“露天溫泉"一天遊 大約HK$450 九魯河(二級)急流半天遊 大約HK$400 巴達河(三級)急流半天遊 大約HK$470
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()