標題:

咁多位...我想問美食之都ge英文係咩?? Thz!!!''英文高手請助我解答''!!

發問:

我想請問美食之都ge英文係咩?? So Thanks!!! 更新: 大家可唔可以講下香港有咩美食or地道ge食物啊?? (要係香港ge!!!)

最佳解答:

Gourmet Paradise 係美食天堂 如果美食之都直譯應該Gourmet City daan tart 蛋撻 a tasty baked egg custard wonton noodles 雲吞麵 bor law yau 波蘿油 is a steaming hot sweet bun stuffed with melted butter yuen yeung 鴛鴦 is a 50/50 mixture of tea and coffee. yau char gwai 油炸鬼 a deep-fried dough Char Siu Bao 叉燒飽 steamed barbecued pork bun Siu Mai 燒賣 steamed diced meat dumpling flavored with egg or saffron 2008-06-03 13:37:31 補充: 我有比到,你有冇睇到第二行

其他解答:

Yuen Long 有佳記涼粉|||||Thz!! 但我想要ge係美食之都ge英文... 但都Thanks!!|||||美食系YUMMY FOOD

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 xab61jp14n 的頭像
    xab61jp14n

    香港必買2017

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()