close
標題:

小學成績須要補習

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

小兒今年一年班分數一般要否補習嗎? 中國語文 : 70分 oral :78分 language :66分 dictation :93分 英文 :84分 Oral :92分 Gen.Eng :82分 Dictation :95分 數學 :90分 常識 :87分 其實我想問吓大家一年班須要咩嘅成績先為之中上.請大家幫吓忙替我小朋友評估一吓,須要替他補習嗎? 更新: 小兒就讀黄大仙(嘉諾撒)

最佳解答:

需唔需要補習要睇下你個仔平時會唔會自動學習 同埋要睇埋班裏面既同學的成績... 據我所知....嘉諾撒都係一間成績唔錯既小學... 係考試裏面攞到7,80分可能都只算係中等... 本人而家係一名中六既文科生 舊年會考考獲25分... 而且仲住係黃大仙區 如果有興趣既話...歡迎send e-mail聯絡我...

其他解答:

北角有間教育中心叫卓培教室幾好, 老師又固定又教得好, 佢地有提供考試特訓班, 好多名校學生都去補, 你可以打電話60809031查詢|||||你好, 我擁有2年補習經驗. 我現在幫人上門補習. 如有興趣的話請email聯絡我! Thanks|||||其實你個仔的成績已經是中上啦!不過要留意一下中文科~ 我認為小朋友讀書唔應該迫得太緊,因為佢已經日日上成六、七個鐘學,仲要放學去補習,咁佢會好辛苦,到頭來害怕讀書就枉費功夫了!你的小朋友現在的成績ok,科科都有八、九十分以上,應該繼續保持下去,唯中文差少少,要下多少少功夫~ 小朋友讀書都要講究心理,你可以設一些獎罰規條,例如每次默書達一百分,可以獎一份小禮物;又例如默書分數唔合格,罰一星期無得去公園玩等~通常小朋友好喜歡受落..而且會同你講價,推動佢讀好書的興趣! 至於幾時要補習,就要問小朋友的意願,唔好夾梗要佢去! 加油!教小朋友要有耐性!|||||個細路自己想補啊定系你想要佢補啊 你要佢但佢唔想就唔好補 如果佢想補 你都要問佢點想補 有d系有fd系度先想補 我覺得你個細路可以唔洗補 到小3.小4再睇成績先至再睇要唔要補 一般細路多數到中學先至追唔上姐|||||希望可助你,您要努力加油呀! 我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士. 數理科.英語會考及高考A級. 曾任英語及數理科教師.10多年補習經驗. 我誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門或小組補習,價廉. 下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組. 另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 查詢請致電6886 9468
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()