close
標題:

4日3夜台北自由行價錢

發問:

我打算5月尾去台北呀, 有一些問題想請教 (1) 想問有邊d公司的自由行套票會平d? 可以俾d實質的資料同價錢我嗎? (2)定係分開買機票同酒店會平d?學生機票會有折嗎 (3)剛落到台灣除左機場稅(大概幾錢)外, 仲有咩其他的雜項要俾?大概幾錢? (4)落台證要提早幾耐整? thx

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我本身諗住買package,但睇過咁多大大少少既旅社,發現價錢差好遠~ 由HK$2000-4000不等......到最後我自己訂機票同酒店就平好多~ 我坐國泰早機去晚機返 HK$990 泉都酒店$520一晚 新驛酒店$380 一晚.......我兩個人去五日都係$2300(已計保障,及機場稅) 如果自己訂就平啲,不過怕麻便找旅行社。不過不要貪平去啲細旅行社。你可到"YAHOO知識庫"找那些少公司的評語。大部份也不太好。不要咁快落訂,機票可即時CONFIRM。酒店也可要求他們打電話CONFIRM。要講明訂唔到要現金退訂。你到旅行社前要可多些"YAHOO知識庫"留言。那裡有很多被騙的例子參考。祝你好運~~ Q1. 我建議唔好因為平一、二百去博。要訂便到大的旅行社。免得臨去之前至話要加錢。失望而回。 Q2. 視乎有冇特價機票,網上自己訂酒店就平啲。在旅社買機票要問多幾間。平唔一定好。一定要問來回時間。有啲晚機係平。不過去到台北都成十點.....浪費一日了。長榮會好啲。比中華貴少少。但係安全啲同坐位大啲。大部分都會坐長榮。通常上午11機點......返黎就下午6點 自己網上訂就酒店$380一晚,找旅行社就$450-550一晚。旅行社的套票差唔多,貴唔貴就視乎你住邊間酒店同搭咩機。西門町啲舊酒店係平......但好雜。啲情侶酒店黎架。中華機平......但危險......。 Q3. 一定要買旅遊保險。因為身在外地,唔係國民。住醫院會貴好多。一般五日就約$140-$190到~ 唔慳得!! Q4. 得閒咪係香港整好。如果唔係落地簽證一樣可以。

其他解答:

嗨~板大給您個參考 我上次旅遊就是用這網站規劃自己的旅遊,安排行程與住宿和泡湯!他有全台灣500家旅館線上訂房、旅遊資詢…等服務。裏面還有網友相關問題討論以及評價。你可以先到這裡來看房間的圖片,是不是你喜歡的格局,價格也很透明化,若你是學生住宿還會有優惠喔!我都是這樣省錢的,提供給你參考唷~直接在線上規劃行程預定房間 就可以了^-^ 四方通行 提供全台灣500家旅館線上訂房、旅遊資詢、團定、行程…等服務。 http://Now.to/xb0 跟以上的網站消費前.即可免費加入的集點王 我和朋友在網路購物常使用集點王這個免費的網站服務 讓您花同樣的錢-而且讓您的每一筆消費都享有現金回饋 把這個好康訊息分享給您哦! http://Now.to/xb1 [右上角免費註冊]|||||如果去一些大間的旅行社(康泰,永安,新華,美麗華),除時都要三千元以上.連機場稅及燃油附加費,可能要接近三千五百元至四千元. 但是找一些細間的旅行社,可能只需要二千至三千元就ok.(樂途,新怡,星月)等. 如果分開機票同酒店買,一定會比較貴. 入台證可以上網(約要2日到機場時取證HK$55,或者抵達台灣時辨理落地簽證NT$200. 旅行社會收取香港及台灣的入境稅,所以不須在機場交費.
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()