close
標題:

學琴...儘回plzz.

發問:

我住系黃大仙區既.... 13歲.宜家先學鋼琴[本身學開敲擊].... 每個月可以拎大約300$出黎學琴, 聽人講請私人好過系琴行學同埋私人會平D. 系吾系咖?! 但系私人老師又吾知系邊度有得搵; 知吾知邊度有得搵? 仲想問一個問題系... 我學琴,但系吾考級但系已經完成左宜家既課程,如果學高一級既課程又得吾得? 定系要考左級先可以學高一級既野?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

年齡是否學鋼琴的問題? 1)你是喜歡音樂的話, 50歲也可以學! 當然, 越早學越好, 想學就要快! 你只是13歲, 何來問題? 2)不要說年長了, 所以手硬, 因為最重要的是方法, 好的老師可以教你如何放鬆! 學琴級數問題 1)每級的學費都會提升 2)不需每級也考, 可以跳級 一般琴行做法: 例如: 1-3-5-7-8 或 2-4-6-8等等 其實一考就3級, 也不是問題; 有大膽的老師, 可以1年內考4級, 3)但鋼琴來說風險極大, (其他樂器反而易一點) 很講求老師功力, 及學生配合, 萬勿勉強 怎選擇老師? 1) 一般大琴行也有不少選擇, 琴行一定很平, 初級4堂約350-400, 每堂半小時; 不過, 這種價錢的老師質素, 要看你運氣; 2) 一分錢一分貨, 你可以找口碑好的私人老師, 不要介意學費貴。不過, 一般平的老師也總可以教你看譜, 先行學住, 也不壞, 3) 找質數好的老師,有4個層次: a) 能教你把難彈的歌曲拆解練習, 不論分手、抽短句練習, 或分析和弦等, 繼而提升學生興趣 b) 能教你放鬆的秘訣, 例如手腕的內力是怎樣, Slur的真正使用方法以及變化等; 因此, 學壞手的學生, 老師應一眼看出, 並解決手指不靈活、 易於疲倦等問題 c) 能正面感染學生, 以音樂藝術為學生淨心的藝術老師, 對學生影響更深遠; 不論是頑皮、怕羞、情緒化的小孩, 至神經緊張, 或面對壓力的大人等等, 老師可透過音樂, 感染學生

其他解答:

你學琴係想彈識自已中意既歌 定係想考埋級呀? 因為二種教法都唔同 你屋企本身有無鋼琴? 其實私人同琴行價錢都差唔多 我考左七級..準備緊八級 $90/60mins (我屋企有鋼琴/上門都得) 你有興趣既話就email我啦:) wingshan0716@hotmail.com|||||其實我就覺得私人同埋係琴行學個分別就唔係好大,因為最緊要都係個老師教得好唔好,但係私人就比較上鬆動,萬一唔得閒都可以轉時間,而且又唔洗自己去,可以等老師上門,至於價錢問題,其實私人同埋琴行既價錢真係差唔多,因為有好多私人既老師都會用琴行既價錢作為標準,都有可能會貴d,因為佢都要車馬費~其實我就覺得你去d社區中心學會好d,因為睇返你個價錢每個月都只係可以拎到300出黎學琴,如果你只係初級勉強都ok既,但係你學到上去既時候,d學費都會加上去,所以係社區中心學既話就唔洗比咁多錢啦,當然有好多人都會擔心會唔會學得唔好,但我就覺得唔會啦,因為係就算係社區中心都只會係請有8級或以上既人做老師,其實個要求都係同普通琴行一樣,咁當然係咪遇到個好老師就要睇緣份啦,因為就算你去到琴行學都好,佢都唔會比你簡老師既~至於你淨係想學而唔去考級,其實呢個冇所謂既,無論你去邊度學都好啦,d老師都只會係建議你去考(當你有果個程度既時候),你唔考既話,佢咪繼續教你囉,但係個價錢都會係隨住你每升一級就會比多d~我覺得你可以試下一個月既社區中心,然後一個月既琴行,當你遇到一個你鐘意既老師既時候,其實你只要開口問佢有冇自己收學生,你話你想比佢教,如果佢有既話,咁佢咪成功變成你既私人老師囉(我個老師都係咁樣搵返黎嫁),其實我覺得係咪好老師就要自己去試下,搵下既,因為唔係個個都合你既心水,不過如果你覺得呢個分法好煩唔想咁做既話,你可以問下你身邊既同學,叫佢地介紹一下囉~唔好意思!打左咁多字,希望解答到你既問題啦~~ 2011-06-30 22:58:20 補充: 唔好意思,d字唔知點解自己痴埋晒,雖然會睇得好辛苦,但希望你都會睇晒我既解答啦>
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()