close
標題:

急急!我想問下關於毅進課程既問題?

發問:

我想問下毅進上環分校既地址係咩?同埋係米可以自由簡毅進分校讀?因為我想簡近小小讀.吾想去咁遠讀.

最佳解答:

如果撇開科目的選擇考慮,毅進在上環可供修讀的有以下︰ 香港公開大學李嘉誠專業進修學院 紀律部隊實務 會計實務 銀行及金融投資 物流及出入口實務 商業實務 市場及廣告 職場傳意 人力資源管理 個人財務策劃 美容護理及營養 康體教練及管理 旅遊及酒店業實務 零售店舖營運 航空服務 創意設計 電腦及設計 漫畫及插圖藝術 攝影藝術 室內設計 健康服務助理員 日語 幼兒教育 應用心理學 外語 社會服務 創意影視演藝 電台廣播主持技巧 大眾傳播 演藝活動策劃 食物安全及衛生 甜品及糕餅製作 西餐及糕餅製作 通識教育 粵劇戲曲藝術 音樂欣賞及創作 以上之選修科上課地點為上環。 ^o^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你要知道一路黎冇中學畢業係好難搵工,因為而家行行請人最底要求係中五程度。就算讀左D乜乜證書都爭D。 你打開報紙睇睇招請欄就一清二楚喇,提你未來政府都會實行在每個工種嘅從業人員都要攞牌,而攞牌嘅最底條件將會係中學畢業先有機會,到那時候你係咪蝕底。 你唔好聽D人亂噏(包括我在內),你細心諗諗就會(劣)。 快D搵學校完成埋個中學階段好D囉。就算你想投考警界都唔收你,因為而家入條件最底中五程度,大把大學生都去考,咁你邊度有機會呢。 ***毅進政府係花言巧語,騙緊香港嘅學生,佢要將失業率推遲咋,使到睇起黎就業率高D,不可信!! 你諗一諗就知,假如你係一個老闆需要請伙記,會請個所謂等同中五會考五科合格嘅人,定請個雖然係會考只得3科合格嘅人呢?如果比我一定請後者,佢話晒都係真材實料。 如果真係讀呢津校唔會收你,可試下呢兩間好D嘅私校﹕1) 遵理---佢嘅老闆辦學都有d良心同理念,係一間真正有心辦學嘅學校。 2)你亦可睇下匯賢~~呢間係唔出名,係讀文商科。 佢d老師肯教及幾關心同學,同幾肯幫學生。管理幾嚴,但d老師仲幾nice。 呢間野幾有堅持佢信念,管理嚴謹,冇人敢上堂玩,同打交。 唔單只學到應有嘅學問,而且你嘅待人接物方面一定好大幫助。
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()