close
標題:

香蕉 x 達賴喇嘛?

發問:

誰是香蕉達賴喇嘛!? 有冇人知啊!!!!!!我唔要搞動亂個條友!!! 可唔可以比多d information我?? 唔要copy thx!!!!

最佳解答:

哦~lama san丫嘛~ 你只要打開中三級既**中國歷史第**頁就見到佢咖喇~ 話說佢由細到大都好鍾意食蕉~ 食食下咪食到走火入魔囉~so poor~ 後尾個頭生左條來歷不明既蕉囉~wt a pity! 詳情請登入 - http://www.dartlailama.com/

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

哦~~~~~~~~~ 黃咁咁個個野ar..... 我睇過佢地d 相.... 靚到........ 我只知佢地同tae yang 係同黨..... 好似ok多人..... 勁識化濃妝.....特別係個賤人tae yang 佢地好似諗住係ho 運個度搞事 不如我地到時組團去睇熱鬧la....|||||香蕉達賴喇嘛.. 佢係中國歷史上勁出名ge 歷史人物泥咖 佢除左做左樓上講ge 野之外 佢仲改良左種香蕉ge 種植方法 但係佢最後竟然係踩香蕉皮死左 真係英年早逝呀 後人為左紀念佢仲整左個"坐在馬桶上思考"ge 人像放係佢墓前tim 呀|||||我知wor~~ 佢成日響mkc食香蕉嫁ma 仲攪香蕉革命tim.... 經常著都好似隻香蕉咁走出黎 果個扮曬和平既呀伯達賴喇嘛都係愛左佢影響而咁中2黃色 著曬成身黃色上身炸 佢仲冇左香蕉生活唔到tim... 我比佢profile你: name: 香蕉達賴喇嘛 性別: 女 年齡: 15 (4月20就) favourite food: 香蕉 favourite公仔: 梓恩 聽講佢仲成日賣香蕉比個呀伯喇嘛 令佢可以響usa日日食香蕉過活 仲有呀, 好似係因為香蕉達賴喇嘛成日幫梓恩make up 先攪到佢咁rock炸~~ 2008-04-18 09:17:09 補充: 呢個先岩: 我知wor~~ 佢成日響mkc食香蕉嫁ma 仲攪香蕉革命tim.... 經常著都好似隻香蕉咁走出黎 果個扮曬和平既呀伯達賴喇嘛都係愛左佢影響而咁中2黃色 著曬成身黃色上身炸 佢仲冇左香蕉生活唔到tim... 我比佢profile你: name: 香蕉達賴喇嘛 性別: 女 年齡: 14 favourite food: 香蕉 favourite公仔: 梓恩 favourite baby: reneenababy 聽講佢仲成日賣香蕉比個呀伯喇嘛 令佢可以響usa日日食香蕉過活 仲有呀, 好似係因為香蕉達賴喇嘛成日幫梓恩make up 先攪到佢咁rock炸~~ 梓恩好可憐啊...|||||補充樓上既資料~ 香蕉達賴喇嘛係清朝個課出現左1次 之後就再冇出現過 不過就成為左風魔1時既全城佳話 佢除左衣著獨特,似香蕉 仲有2隻左手,分別做住唔同既動作! 比人收買仲咩都唔知 可謂有史以黎最愚笨既精神領袖~ 有關多d香蕉達賴既info, 可以refer to新中國歷史中3
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()