標題:

除了R&B,還有甚麼類型的音樂?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

本地流行曲,有邊d屬於R&B? 更新: 有沒有具體邊首歌是R&B風格的?是如何分辨的?

最佳解答:

本地指香港?如果係的話,香港樂壇係一個奇怪的幾壇,只有流行曲(pop),呢句話係黃貫中講,我都好認同,香港R&B歌手,我想唔到有好多個…只有張敬軒,還有… 有好多類型的音樂的(係外國或國內同台灣),主流上去做例,Rock 、Rap、Hip hop、Metal 、Blues、Britpop、Folk、Grunge。香港地下都有d 非流行樂(pop)的樂隊,beyond散候,地面上即是現今的香港樂壇,我真想不出半隊入流的樂隊和其他風格的音樂。R&B歌手(出名的)有周杰倫、陶吉吉、王力宏、張敬軒等等…… 2008-11-16 22:45:08 補充: (給意見者)認同的,做唔到好R &B、R&B的話,我仲諗到方大同囉…… (給發問者)Craig David係我推的R&B 歌手之一, 係佢其中一隻唔錯的album ,其中有7 days 、Fill me in..........album 都幾好,其實你係Quicktime/ realplayer等程式都找到好多R&B的外國歌手

其他解答:

張敬軒都唔係R&B啦~ 冇一首歌唱得出騷味,酷愛既旋律有少少,但佢都係唱POP為主|||||disco,rap,卡啦ok,rop.
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()