標題:

7個月懷孕可吃鱔?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

7個月懷孕可吃鱔? 會不會影響bb問題﹖ 有什麼可吃鱔菜譜 for 懷孕? Pls, help me!! Thank you

最佳解答:

大肚之後有咩唔食得 香蕉: 會抽筋 鱔(鰻魚): 生鱔皮 生蠔,魚生、沙律、煙燻類(冷藏或微凍)食物、 軟芝士(都唔知係咩, 醫生俾份野咁講?)、其他生野: 李斯特茵 羊: 發羊吊 西瓜、綠豆,其他涼野: 仔仔不保 鴨、鵝、蟹、荀: 毒 蘆薈、木瓜: 有人話會令子宮收縮,又有人話會多奶水。 濕熱生果: 芒果、榴槤 掃街: 唔衛生 除了上述資料外, 我個人認為在懷孕期間, 最好不要吃鱔. 雖然有很多食物是沒有科學根據, 但為著下一代著想, 都是暫時忍口, 待生產過後才吃吧!

其他解答:

你都7個月啦, 咪忍下囉! 我而家都係7個月, 我都在忍緊口呀, 我都係鍾意食鱔架, 亦在之前不知情下食過幾次無"輪"魚, 不過知道後咪唔食囉! 都係等生左後先食啦! 其實我都唔知點解唔食得架, 好似話毒喎! 但我相信好多野係食小小無咩相干囉! 唔好勁食就得架勒! 而7個月後只不過係以前唔可以食涼野, 而家可以食小小清下胎毒咁啫! 可能隨住週數越多而可以食多D咁囉! D人話好生D呀!|||||你唔好食喇~ 我6個月個時,唔知原來唔食得"無鱗魚", 我坎左去食鱔,仲食左幾次! 雖然唔多,但我而家都好驚bb唔知點!!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()