標題:

15點分喔!! 非常急問~澳門旅遊行程?

發問:

我星期六去澳門一日遊,我買咗金光飛航船票。我想去以下地方,想問吓坐車的路線應該點行法最順路呢? 例如由A點去B點坐什麼車,再由B點去C點坐什麼車等... 我首選坐巴士、小巴,其次是的士。1. 澳門威尼斯人-度假村(坐船仔)2. 去一、兩間新落成賭場睇吓 (威尼斯, 金沙, 法老王, 新葡京, 永利.....) 3. 澳門旅遊塔(我淨去觀光不吃自助餐)4. 漁人碼頭(是食嘢的地方嗎?)5. 葡 萄 酒 博 物 館6. 氹仔葡式博物大屋(龍環葡韻)7. 議事亭前地8. 澳門博物館9. 坐纜車到東望洋塔10.... 顯示更多 我星期六去澳門一日遊,我買咗金光飛航船票。 我想去以下地方,想問吓坐車的路線應該點行法最順路呢? 例如由A點去B點坐什麼車,再由B點去C點坐什麼車等... 我首選坐巴士、小巴,其次是的士。 1. 澳門威尼斯人-度假村(坐船仔) 2. 去一、兩間新落成賭場睇吓 (威尼斯, 金沙, 法老王, 新葡京, 永利.....) 3. 澳門旅遊塔(我淨去觀光不吃自助餐) 4. 漁人碼頭(是食嘢的地方嗎?) 5. 葡 萄 酒 博 物 館 6. 氹仔葡式博物大屋(龍環葡韻) 7. 議事亭前地 8. 澳門博物館 9. 坐纜車到東望洋塔 10. 官也街(我會去買手信和食午餐或晚餐) 我得一日時間,會不會唔夠時間去晒以上地方呢? 還有要不要換澳門$呢? (我以前去用港幣的) 我好久沒有去澳門了! 請知道的朋友回笞我 。 ~謝謝~ 更新: 喔~ 我唔記得寫我張船票時間是 : 香港去澳門 - 08:30 (旅行社人員話 : 不可遲過此時間上船) 澳門回香港 - 23:30 (旅行社人員話 : 如果我玩飽咗,而架船有位的話(佢話有成2000個位?!),可以坐早一、兩班船返港?!) 嘻嘻 ~ 有足足一日時間行餐飽囉...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

上述咁多行程一行要去晒的話,可以,不過真係好趕,好趕, 我嘗試同你排一下行程吧.(時間是假設) A. 09:00-12:00金光飛航在氹仔落左船,有shuttle bus直接去威尼斯人渡假村.那裏有購物中心,娛樂場及坐貢多拉船.行程可能要用上三小時. B. 12:15-14:00再乘的士到官也街食午飯.或吃小食.從官也街可以步行到龍環葡韻. C. 14:30--16:00由龍環葡韻出口處有巴士可以到澳門市區.--新馬路落,有近葡京站或近議事亭的,其實走路也不遠,從議事亭前地(即噴水池),可以步行到澳門博物館. D. 16:30--可在大三巴附近吃點小食,再打的到葡萄酒博物館,而金沙娛樂場就在附近(金沙有免費大巴到氹仔碼頭),可順道去漁人碼頭看看,如時間許可,可在那兒吃晚飯,都好多野食架. 其他景點,則留待下次再來吧.

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()