標題:

~東京7天自由行

發問:

想在暑假去東京7天自由行, 又唔知點plan好, 大家有冇咩好提意? 去咩hotel, restaurant, 景點好? 有冇幫我plan下? 最好有埋time and transport. 仲有要bring幾多$? (each place) 我first time去的, 咩都唔知. 又唔想咁快buy書 so,想要一些informations about (最好中英對照, or英文), thanks a lot!! *the plan use english answer is better. Thanks! 更新: sorry,係~有冇人幫我plan下? 更新 2: 我想要一D英文的plan and information(中英對照最好), thanks.

最佳解答:

我去咁多次日本除左第一次係跟團,其他都係自由行,時間方便d,同埋所有野都係自己安排,跟團有好多地方都未必想去架,就算去Disneyland or Universal Studio 都可能只得半天時間,而且日文有好多漢字,所以去到果邊都唔係話真係咁難,你去書局買關於呢D架書同埋去到睇清楚D車(火車/地鐡先好上就好簡單),基本上就一定冇問題!我係同priceline買package架! 大板我住過心齋橋Comfort Hotel,都好乾淨,係就細左少少,但係行街就好方便,係車站行過去就遠左d啫!東京可以住池袋太陽城太子,落去下面行多兩步就係sega條街! Day 1 香港→關西空港→難波→道頓堀(係香港去關西架航空公司唔多,而且多數都係夜機去,若果要係東京返架話,仲只係得cx, jal, ana,但係就一定要加錢) Day 2 環球片場→心齋橋(20:00-21:30就會開始關門架啦,所以係環球片場要就返少少時間,最好就係佢一開門就入去玩,不過同disneyland一樣唔好揀星期五六日去,好迫人架) Day 3 大阪城公園(可以早d起身,去左呢個公園先,因為好日本feel)→新世界大溫泉→新幹線→東京(車程大約三小時多,但係幾點開車就要去到車站check) Day 4 台場(可以買agnes b.,台場agnes b.雖然係細,但係我發現係仲平過出面少少架) Day 5 Garden Walk 幕張Outlet(Disneyland下一站,但係若果行程只有七天的話就唔多夠時間行呢個Outlet)→Disneyland Day 6 新宿→原宿→上野(有間叫"二木之菓子"買手信,但係呢間野係18:30就關門架啦)→池袋SEGA,100yen shop......etc Day 7 可以係酒店附近行下之後先再出機埸,成田空港→香港

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()