close
標題:

Arnold Palmer 及 Agnes B

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想買Arnold Palmer 或 Agnes B 一個斜背袋可手挽又側背袋 依家佢地d款好似差唔多 我好想知買邊個好 Arnold Palmer 就平好多 Agnes B就貴d 我想知Arnold Palmer 的袋多唔多人用 我成日係街只見到好多人用Agnes B 有冇人可以比個意見我?thanks... 更新: 雖然Agnes B好d,但價錢貴d,比較起上黎唔知買邊個好?同埋個樣又差唔多!

最佳解答:

我都見過果兩款袋,, d款真係差唔多. 俾我梗係要Arnold Palmer,, agnes d係名牌,, 但係已經俾人用到濫哂,, 周街都係agnes b三用袋. 撞起上尼都尷尬ga 其實遮仔都係名牌,,質地應該都係ok 遮仔唔會有太多翻版,,因為價錢唔算貴 而Agnes B周街都有翻版 好容易買到翻版 最重要係Agnes B袋成千蚊一個,,我覺得唔係咁抵 Arnold Palmer袋平成幾百蚊,,冇咁"玉尺" p.s.咁耐以尼,,我只係見過一個人咩過Arnold Palmer三用袋

其他解答:

haha.. 我前排係用緊Arnold Palmer三用袋架~ 唔知 beafriend 見到o個個係咪我呢xd|||||其實Arnold Palmer呢個牌子都有人用,只不過唔及Agnes B多人用,仲有可能係Arnold Palmer呢個牌子比較新(手袋only),所以比較少人用都唔出奇。不過都要睇返你喜歡邊個牌子多d,因為有d人係會喜歡買牌子多過買個款,如果係我就會買Arnold Palmer啦,因為唔會咁易同人撞袋嘛。|||||我覺得agnes b好d,因為大家價錢真的是相差好遠!但都是按自己喜好買好d!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()