close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

日本東京7日行程安排 & 必買必食

發問:

我係第1次去日本, 暫時安排咗以下行程, 希望大家可以幫幫忙解答我既問題同埋俾多D建議&意見我, 萬分感激 ^_^行程安排:日期: 29/09/09(航班:10:45) ~ 05/10/09(航班: 18:20)航空公司: 日航酒店: Hotel Sunroute Plaza Shinjuku 新宿太陽道廣場酒店Day 1 (29/9 Tue) : 香港 -- 成田機場 -- 新宿 (入住: Hotel Sunroute Plaza Shinjuku)Day 2 (30/9 Wed) : 廸士尼樂園Day 3 (1/10 Thu): 築地 +... 顯示更多 我係第1次去日本, 暫時安排咗以下行程, 希望大家可以幫幫忙解答我既問題同埋俾多D建議&意見我, 萬分感激 ^_^ 行程安排: 日期: 29/09/09(航班:10:45) ~ 05/10/09(航班: 18:20) 航空公司: 日航 酒店: Hotel Sunroute Plaza Shinjuku 新宿太陽道廣場酒店 Day 1 (29/9 Tue) : 香港 -- 成田機場 -- 新宿 (入住: Hotel Sunroute Plaza Shinjuku) Day 2 (30/9 Wed) : 廸士尼樂園 Day 3 (1/10 Thu): 築地 + 幕張Outlet Day 4 (2/10 Fri) : 秋葉源玩具展 Day 5 (3/10 Sat) : 秋葉源 + 淺草(雷門) Day 6 (4/10 Sun) : 三鷹 + 足球博物館 Day 7 (5/10 Mon) : 新宿 -- 成田機場 -- 香港 問題: 1) 交通問題: a) 已經上網睇過有關資料, 但係都知道落機後應該搭咩交通工具去酒店係最好, 同埋每日既行程應該搭咩交通工具同埋係邊個站落車, 所以希望熟識/去過既朋友可以教我. b) 我係咪去到成田機場就應該要買"Suica + Nex"套票會抵D? 2) 購物問題: a) 希望你地可以話俾我知, 係我既行程當中, 有咩野係必買架? 同埋有無好既商場/商店推介俾我? 因為我上網睇過, 話一定要去藥房買"休足時間", 不過話間間藥房既價錢都唔同, 你地知唔知邊間藥房會係比較平? b) 我想去買agnes b. 同埋 burberry 既袋或銀包, 有無咩商場/商店推介? c) 我想買d化粧品同埋護膚品, 除左fancl, 仲有無咩牌子係好用又平既呢? 3) 飲食問題: a) 我會去築地, 上網見到d朋友仔推介話一定要去"大和", 或者"壽司大", 其實我好鍾意食海膽, 係咪都係去呢兩間食會好D? b) 去築地一般要幾點去到會好d? c) 去築地去一次係咪唔夠? 因為我好鍾意食魚生. 4) 購票問題: a) 去"廸士尼樂園/海洋"同埋"三鷹博物館"係咪要預先買入場卷? 如果係, 應該去邊度買? 同埋係咪買票哥陣要落實去哥日既日期? (即係張入場卷唔可以改期, 因為擔心天氣) 5) 考慮中問題: a) 我考慮緊好唔好去兩日廸士尼, 一日去樂園一日去海洋, 但如果去兩日廸士尼, 我就會取消去"三鷹"哥日既行程, 希望大家可以俾多d意見我. 唔該曬大家 ^_^ 去三鷹博物館

最佳解答:

樓上果位.....你既行程同人地既行程都唔同, 唔係乜都CP就OK架.... 圖片參考:http://l.yimg.com/f/i/tw/ugc/rte/smiley_2.gif 1a) 睇你行程, 搭JR山手線大部份都COVER到.... 去迪士尼搭京葉線 去三鷹搭JR中央線 再有疑問, 用http://transit.yahoo.co.jp/查 b)睇你想搭咩車 搭NARITA EXPRESS就當然買SUICA個PACKAGE, 變相程車係1550日元搭到出新宿, 不過記住睇清楚架車既目的地, 唔係架架都停新宿(有D會飛站) 搭機場巴士係最省力既, 但要預塞車, 同埋車費較貴 (3000日元) 搭京成電鐵 / skyliner最平, 但要轉車同搬行李上落.....第一次去唔熟路唔係太建議 2a) 旅行既野, 隨心最重要, 我既必買必睇必食同你梗有唔同。至於藥房, 通常[上野]的會較平, 但貨未必夠[新宿]齊。 b) agnes b. 同 burberry袋或銀包 -> 新宿伊勢丹 / 銀座 c) 藥房大把比你揀 (其實好多香港水貨店 / 莎莎 / 卓悅都引入左) 3a) 大和同壽司大兩間都好多人排隊, 識食既就唔會同人迫, 不過第一次梗係去間服侍慣香港人的會好得多 b) 一朝早, 8點去到都full house, 或者等無咁多人的時間去 c) 東京度度都食到新鮮魚生, 築地係比香港人[神化左]既旅遊點....其實你去[渋谷]食美登利(壽司), 咪又係一樣咁好味? 4a) 去三鷹博物館最好預先在香港購票。若在當地大黑屋買, 只得指定時間入場, 更可能買唔到票 香港購買地點: 日航天地 香港九龍尖沙咀廣東道 9 號海港城港威大廈第6座30樓3012室 5a) 如果未去過迪士尼, 可以一次過去玩盡佢.....因為兩邊都有唔同特色, 咁再下次咪plan去三鷹lor :)

其他解答:

回答: 我跟你的行程有一點點不同﹐我只有5日4夜﹐住的也是新宿太子酒店﹐不過試試儘量給你一些意見吧 首先﹐7日6夜只遊東京是有點多了。你是2個人去嗎﹐試試到箱根逛一下吧。還可以訂當地的溫泉酒店﹐有些酒店在房間裡面有私人溫泉﹐價錢合理﹐都可以一試﹐上網找找就可以了。 至於如果按照你的行程﹐亦可以給些意見﹕ Day 1(三): 早上6:45到羽田機場 --> 池袋(酒店) 大致上沒有問題﹐但早上到達﹐一整天只走池袋可能會悶一點啊﹐也可以到新宿逛逛﹐坐山手線去只有4個站距離。如果在池袋用膳﹐建議你去試試一間拉麵店﹐叫無敵家﹐很多時候都要排隊﹐但絕對值得。 Day 2(四): 早上:三鷹博物館 --> 下午:新宿 --> 回酒店 大致上沒有意見 Day 3(五): 早上: 築地 --> Disneyland -->酒店 一個不錯的行程﹐但可能會是很累的一天。一早要起床去築地﹐車程大概要45分鐘﹐你一定要試大和壽司或者壽司大﹐兩間都是名店﹐人龍很長。建議你排大和壽司﹐雖然人龍較長﹐但它分開兩邊店﹐座位比壽司大多﹐所以一定較快。築地市場站去Disneyland的舞濱站亦算方便﹐幾個站便到﹐不過要轉2次地鐵線。 Day 4(六): 早上:淺草 --> 中午: 上野 --> 涉谷 --> 酒店 建議先遊上野﹐因為較順。可以行上野公園﹐裡面的科學館﹐亦建議參觀﹐再去Yamashiroya掃漫畫figure﹐﹐有6層高﹐有Hello Kitty﹑Winnie the Pooh等等﹐亦有蒙面超人﹑Spiderman和龍珠figure﹐男女都適合。最後轉入隔壁阿美橫丁逛逛﹐裡面有一間食刺身飯的﹐相當不錯﹐但環境就較不太寬倘舒適﹐人亦多。之後再去淺草參拜﹑買手信﹑試人形燒﹐涉谷未必有時間去了﹐早點回酒店休息﹐以備 Day 5 的瘋狂shopping day吧。 Day 5 (日): 原宿 (all day) --> 晚上回酒店 如果這日是shopping day﹐其實時間很充裕﹐我自己也是這樣安排﹐但我的行程是先走原宿的竹下通﹐然後行去表參道﹐然後去涉谷﹐去代官山﹐最後在惠比壽食晚飯。因為其實原宿﹑表參道﹑涉谷都是可以行得到的距離﹐再坐巴士去代官山也不遠﹐夜晚回到酒店就會真的很累很累很累﹐不過卻可以行最多的地方。惠比壽地鐵站上蓋一個商場裡面有一間餐廳專賣炸物﹐非常非常非常美味﹐有時間一定一定要試試﹐好像是在3/F﹐那曾所有都是餐廳﹐應該不太難找的﹐不好意思不記得名字。 Day 6 (一): 迪士尼 Sea (這個值得去嗎?) 值得。我自己與女朋友一起去﹐DisneySea整個地方都很有氣氛﹐適合情侶慢慢漫步慢慢逛﹐地方亦較Disneyland寬倘﹐很舒服。不過﹐機動游戲較少。更重要一點是﹐東京的DisneySea全世界唯一一個﹐我自己就是因為這點而決定去的﹐結果也沒有令我失望。 Day 7 (二): 早上10:00 hotel checkout --> 池袋 或 上野 或 新宿 --> 5:00pm機場巴士 --> 8:00pm起飛回香港 沒有問題啊﹐趁這日去去之前沒有去的漏網之魚吧。 至於機場鋪頭的開放時間我就不清楚了。 大部份的地鐵站都會有locker﹐有時買完東西不想拿著走﹐可以放在裡面﹐不過就不是你所講的“大型”。 另外﹐一定要花錢試試當地的水果﹐真的很好食﹐特別是Strawberry,是難以相信的甜~~
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()